Bolesti hlavy, tváre a čeľustného kĺbu

Bolesti v oblasti hlavy patria k tým najnepríjemnejším. Vďaka prevereným technikám vám rád pomôžem sa jej zbaviť.

Bolesť hlavy a zubov je detskými a dospelými pacientmi vnímaná ako najnepríjemnejšia, najviac skľučujúca, najhoršie ovplyvniteľná. Často pacient nevie nájsť úľavovú polohu ani aktivitu, pri ktorej by bolesť hlavy cítil menej alebo vôbec. Najviac ovplyvňujú koncentráciu, pracovnú činnosť, motiváciu a taktiež berú schopnosť sústrediť sa. Na bolesť hlavy sa nedá zabudnúť. Migréna a migrenózne bolesti hlavy trápia značné množstvo pacientov, pri správne vedenej terapii pacient nemusí trpieť takmer žiadnymi problémami.

Príčin bolesti hlavy je mnoho, avšak najčastejší pôvod je myofasciálny a muskuloskeletálny, teda z pohybového aparátu. Fyzioterapia v bolestiach hlavy, tváre a čeľustného možno pomocou rehabilitácie efektívne liečiť, alebo aspoň značne eliminovať.

Bolesť hlavy

Bolesť hlavy môže spôsobiť mnoho príčin. Pôvod môže byť v akejkoľvek časti tela. Kvalitná diagnostika a anamnéza dokáže odhaliť a ovplyvniť pravú príčinu bolesti.

Bolesti tváre a zubov

Ako prvá sa vždy myslí na stomatologický problém, ktorý sa musí vyšetriť ako prvý. Pokiaľ aj po ošetrení zubárom bolesti pretrvávajú, pôvod môže byť v pohybovom aparáte.

Poruchy čeľustného kĺbu

Často sa objavujú po stomatologických výkonoch alebo po nešťastnom zahryznutí do jedla, kedy cítite preskočenie v čeľustnom kĺbe. Bolesti sa často prezentujú ako bolesti hlavy a tváre. Fyzioterapia tu má nezastupiteľnú úlohu.

DSC_9898.JPG
Image by Andras Vas

Máte otázky? Neváhajte sa na mňa obrátiť!

Pokiaľ máte záujem o viac informácií alebo na mňa máte otázky, môžete mi zavolať alebo napísať. V prípade, že nebudem brať telefón, venujem sa pacientovi a ozvem sa neskôr.

Telefón

0907 023 067‬