Liečba akútnej alebo chronickej  bolesti chrbta, kĺbov a končatín

Trápi vás boľavý alebo stuhnutý chrbát? Bolia vás už dlhší čas kĺby a končatiny?

Fyzioterapeut sa vo svojej praxi najčastejšie venuje bolestivým stavom. Najviac pacientov nás navštevuje s bolesťami chrbta. Príčin bolesti chrbta je veľmi veľa a je mojou úlohou zistiť primárnu príčinu, odstrániť ju a navrhnúť vhodný spôsob, ako udržiavať pacienta bez bolesti alebo len s minimálnym problémom. Proces liečby je navrhnutý individuálne pre každého pacienta.

Raritou určite nie sú ani bolesti ramena, kolena bedrového kĺbu, ruky, zápästia,... Vo svojej praxi pracujem s akýmkoľvek bolestivým stavom kdekoľvek na tele. Na základe vyšetrenia zistím, odkiaľ primárna príčina ide, čo spôsobilo bolesť a vhodnou terapiou príčinu odstránim.

Ako vám pomôžem s boľavým chrbtom, kĺbmi a končatinami

Terapia akútnej alebo chronickej bolesti

Je rozdiel, či pacient má problém akútny, alebo už trvá nejakú dobu. U každého typu je prístup v terapii iný. V oboch prípadoch možno výrazne pomôcť.

Pravidelné cvičenie

Aké cvičenie? Ako často? Aká intenzita? A potrebujete naozaj cvičiť pravidelne? To sú otázky, na ktoré dostanete odpoveď na základe Vášho problému.

Individuálne
nastavený režim

Nie je potrebné chodiť na fyzioterapiu každý týždeň, pokiaľ to stav nevyžaduje. Počet a frekvenciu návštev prispôsobíme tak, aby sme mohli s problémom pracovať čo najefektívnejšie.

Je nevyhnutné vyšetrenie u lekára pred prvou návštevou?

Nevyhnutné to nie je. Z vyšetrenia sa dá poznať, kde je primárna príčina a aký veľký problém je. Pokiaľ by však vyšetrenie bolo potrebné, k lekárovi Vás odošleme. Vo väčšine prípadov však nemusíte najskôr navštíviť lekára a potom ísť k fyzioterapeutovi.

Čo si priniesť na prvú návštevu?

Ak už máte vyšetrenie lekárom, stačí priniesť len správu. Pokiaľ nie, stačí len prísť na dohodnutý termín. Nič špeciálne so sebou nepotrebujete.

DSC_9825.JPG
Image by Andras Vas

Máte otázky? Neváhajte sa na mňa obrátiť!

Pokiaľ máte záujem o viac informácií alebo na mňa máte otázky, môžete mi zavolať alebo napísať. V prípade, že nebudem brať telefón, venujem sa pacientovi a ozvem sa neskôr.

Telefón

0907 023 067‬